13 juli 2012

13 juli

Igår började vår minisemester till skara!! Vi var framme vid ca 15.30 och sen var vi bara hemma hos Linda och gick en sväng till affären för att handla lite så vi kunde äta och hade till frukosten i morse!!

I morse när Samuel väckt mig vid halv sju, kollade jag mobilen för att se vad klockan var.. Såg då att jag fått sms om att Samuel fått en ny kompis.. Det var Lena och Ådi som blivit föräldrar Igårkväll till en liten gosse som fått namnet Viktor!! Honom ser vi fram emot att få träffa, när det lugnat ner sig lite och vardagen kommit igång för dom!!

Idag har vi varit på skara sommarland, Izabelle har åkt lite karuseller tillsammans med Mikaela och Jonte.. Vi vuxna spelade lite på chokladhjul i slutet, jag vann först tredje pris på kexchoklad sen vann Miki högvinsten i mjölkchoklad och sist vann vi högvinsten i gott & blandat (jag och Miki köpte fyra brickor tillsammans, men han valde två och jag två.. Han vann på en av dom han valt osv, så vi vann ju gemensamt)!!

Imorgon ska vi dit igen, fast då ska Linda och Carl oxå med!!

En bra start på semestern tycker jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar