10 april 2013

10 april

Detta inlägg kommer inte handla så mycket om barnen, utan om mig!!

När jag var gravid med Aaron gick jag upp 23 kg! Efter att han föddes gick jag ner litegrann och i mitten på januari började jag på viktväktarna. Det har nu gått 13 veckor och jag har på dessa veckor gått ner totalt 12 kg! :D

Jag har börjat röra mer på mig, och jag äter rätt! Jag har börjat gå ut på promenader och jag har även börjat på mamma/baby gympa! Detta är mycket tackvare en nyfunnen vän som har en dotter som är en månad äldre än Aaron!

Jag har nu även anmält mig till att gå både vårruset och blodomloppet, som är att man ska gå/ springa 5 km.. Båda loppen är med knappt 2 veckors mellanrum!!

Målet är satt! Jag har bestämt mig, alla överflödiga kilon ska BORT!! Nästa mål är -8 kg (till) tills mitten på juni!! Detta SKA jag klara av!!

Jag har hittat en utmaning. Jag ska börja på den i morgon, jag och Frida! Utmaningen finns här nere (i bild), jag är taggad!! :D

(Detta var ett inlägg om mig, och mitt "problem"/ mål! Det stora målet är ca 30 kg till, det får ta tid.. Men jag ska inte tappa bort mig!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar