27 februari 2012

27 februari

Det har hänt en del i helgen!
I lördags så åkte jag och Samuel med Jessica och Niklas till Ikea, i Helsingborg, eftersom de hade ett erbjudande att om man köpte en madrass till spjälsäng så fick man sängen gratis! Så vi köpte en till dom och sen två till min syster, som ska få en liten i augusti! :)
Efter vi varit på Ikea gick vi inom välja och där köpte jag en keps till Samuel! (bild kommer nere)

I går (söndags) hade vi kalas för Samuel eftersom han fyller ett år i morgon!! (bilder på tårtorna och presenterna kommer en annan dag)!!

Dagen idag började jättefel, med att jag försov mig till en jobbintervju och när jag lyckats boka om den så kom jag försent!! Efter intervjun så var vi på babysim, dit vi oxå kom försent! Och sen bjöd jag några av de andra mammorna från babysimmet på fika hemma hos min syster och barnen fick leka lite!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar